کبوتر پیشگامان

کبوتر پیشگامان

سر فراز باشی میهن من


سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

یادگارِ خونِ عاشقانِ بی نشان    ..     تا ابد بود تو را حق نگه دار

ای شمیمِ دلنوازِ عشق و معرفت  ..    سرزمین پاک ما ای ایـــران

  دوستت دارم .. مهد دین مــن .. دوستت دارم .. بهترین مــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

  دوستت دارم .. مهد دین مــن .. دوستت دارم .. بهترین مــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

گر بخواهد دمی دشمنی هلاک تو  ..  گر بخواهد کسی یک وجب ز خاک تو

می شوم تا مرزت روانه  … خصم دون، می رانم ز خانه  … خصم دون، می رانم ز خانه

با سلاحی از خشم و کینه  … سینـه اش مـی گیـرم نشانـه … سینـه اش مـی گیـرم نشانـه

دوستت دارم .. مهد دین مـــن .. دوستت دارم .. بهترین مـــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

دوستت دارم .. مهد دین مـــن .. دوستت دارم .. بهترین مـــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

ایران .. ایران .. ایران ایران ایران ایـران

یادگار خون عاشقان بی نشان    ..     تا ابد بود تو را حق نگه دار

ای شمیم دلنواز عشق و معرفت  ..  سرزمین پاک ما ای ایـــران



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کبوتر پیشگامان

کبوتر پیشگامان

آخرین نظرات


سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

یادگارِ خونِ عاشقانِ بی نشان    ..     تا ابد بود تو را حق نگه دار

ای شمیمِ دلنوازِ عشق و معرفت  ..    سرزمین پاک ما ای ایـــران

  دوستت دارم .. مهد دین مــن .. دوستت دارم .. بهترین مــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

  دوستت دارم .. مهد دین مــن .. دوستت دارم .. بهترین مــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

گر بخواهد دمی دشمنی هلاک تو  ..  گر بخواهد کسی یک وجب ز خاک تو

می شوم تا مرزت روانه  … خصم دون، می رانم ز خانه  … خصم دون، می رانم ز خانه

با سلاحی از خشم و کینه  … سینـه اش مـی گیـرم نشانـه … سینـه اش مـی گیـرم نشانـه

دوستت دارم .. مهد دین مـــن .. دوستت دارم .. بهترین مـــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

دوستت دارم .. مهد دین مـــن .. دوستت دارم .. بهترین مـــن .. دوستت دارم سرزمین مـن

سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

سرفراز باشی میهن من     ..       ای فدایت جان و تن من

پر بها تر از زر و گوهر    ..       خاک پاک تو وطن من

ایران .. ایران .. ایران ایران ایران ایـران

یادگار خون عاشقان بی نشان    ..     تا ابد بود تو را حق نگه دار

ای شمیم دلنواز عشق و معرفت  ..  سرزمین پاک ما ای ایـــران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی